16 Mart 2016 Çarşamba

hafifeal.com makyaj ürünleri alışverişim

Herkese merhaba, bugün size internetten güvenli bir şekilde yaptığım alışverişimden bahsedeceğim. Çalışan bir bayan olduğum için hergün düzenli makyajımı yapıyorum,öjemi sürüyorum. Eksiklerimi temin edebilmek adına www.hafifeal.com dan sipariş verdim 24 saat dolmadan kargo adresime kadar ücretsiz bir şekilde geldi. Yaptığım alışveriş 50 TL üzeri olduğu için extra kargo parası ödemedim. Benim siparişim renkli kozmetik üzerine oldu , sitede bay bayan çocuk üzerine ev giyim ürünleri de satışta. Göz makyajına önem veriyorum ve diplinerde marka olarak catherine arley satın aldım.Sadece 5.90 TL di fiyatı.
 Rapsodi 4 lü Terracotta göz farı renk olarak beyaz siyah ve gri tonları tercih ettim.Onun fiyatıda 7.5 TL di.
 Allıkta Pastel Rose rengi seçtim 10.50 TL di fiyatı
 Concealer olarak Rapsodi markasını tercih ettim.Sadece 4 TL idi fiyatı
Rapsodi Mascaranın fiyatıda çok uygundu 4.5TL
 
 Rapsodi rujların tanesini 4 TL den aldım.
 Aldığım ürünleri kullanmaya başladım hepsinden oldukça memnun kaldım.Öjelerde Pastel nüde serisi tercih ettim , çok güzel renkleri var ve sürümü kolay.Sizler kozmetik alışverişini internetten yapar mısınız ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder